
Een veilige en stabiele werking van onze oplossingen is essentieel. Het is alleen niet altijd mogelijk om in eigen beheer een goede werking te garanderen. Daarom biedt INTER de mogelijkheid alle oplossingen 'As a Service' af te nemen. Je betaalt als klant voor het gebruik van de systemen. INTER garandeert de juiste werking en zorgt voor de rest; van onderhoud, beheer tot functionele wijzigingen of uitbreidingen.
Wat is 'As a Service'?
Wij begrijpen dat het niet altijd mogelijk is, om zelf het onderhoud en dagelijkse beheer van onze multimediaoplossingen te doen. Soms mist simpelweg de capaciteit en de technische kennis. Of is het lastig om de investering rond te krijgen.
Daarom bieden wij de mogelijkheid alle oplossingen 'As a Service' af te nemen. Je betaalt dan géén aanschafprijs voor de oplossing, maar je betaalt voor het gebruik 'on demand'. INTER blijft eigenaar van de oplossing en garandeert dat de systemen naar wens werken. Toekomstige ontwikkelingen? Geen probleem, wij zorgen voor de nodige uitbreidingen en integraties.
Onderhoud, service en beheer goed geregeld met 'As a Service'
Bij het gebruikersconcept 'As a Service' betaal je voor het gebruik, bijvoorbeeld in de vorm van abonnementskosten. Dit kan een vast bedrag zijn, berekend naar werkelijk verbruik of naar aantal gebruikers. Op deze manier ontlast je de interne IT-dienst en breng je de aanschafsinvestering flink terug. Kosten voor technisch onderhoud en mankracht worden bespaart. Risico’s worden afgedekt, omdat je van te voren weet wat financiële consequenties zijn. De specifieke wensen, behoeften en beperkingen bepalen welk 'As a Service' gebruikersconcept passend is bij jullie situatie.
'As a Service' biedt de volgende voordelen:
Vragen of interesse in meer informatie? Laat het ons weten, wij helpen je graag verder.
Neem contact op met één van onze collega's.