Terug naar alle nieuwsberichten

Service versus Customer Care

12 maart 2021

Ons serviceteam heet sinds vandaag geen Service meer maar Customer Care. Customer – de klant, onze relaties, jij, jouw organisatie en Care – het ondersteunen en ontzorgen. Wij willen het verlengstuk zijn van de serviceorganisatie van de klant, de relatie, misschien wel jouw organisatie. Wij kijken verder dan alleen naar onze oplossingen. Bij ons staat het proces en de wens van de klant centraal.  

Lees meer over dit bericht

Ons team
Ons gedreven Customer Care team is altijd in ontwikkeling. Van scholing tot aan het optimaliseren van de serviceverlening die wij bieden. Wij vinden het belangrijk om onszelf continu te verbeteren om de klant steeds beter te kunnen ontzorgen. De digitale tijd waarin wij leven maakt het mogelijk dit steeds beter en makkelijker te kunnen doen. Remote storingen oplossen is niet meer weg te denken uit ons systeem. Gelukkig maar, want naast dat wij graag onze relaties helpen, denken wij ook aan het milieu. Zo is INTER onder andere ISO14001 gecertificeerd. Binnen ons milieubeleid geldt dat wij alleen de weg op gaan, wanneer wij remote het probleem niet kunnen oplossen. Door op afstand oplossingen aan te bieden is onze reactietijd verbeterd. Zo kunnen wij er samen voor zorgen dat een storing geen kritische situatie hoeft te worden.

Maar er is meer op het gebied van ontwikkeling. Wij gaan voor het totaal ontzorgen van onze relaties en in dat kader hebben wij onze serviceverlening uitgebreid met Realtime Monitoring.

Beter voorkomen dan genezen
We kennen deze uitspraak allemaal, maar wij mensen werken vaak andersom. Er moet eerst iets gebeuren willen wij in actie komen. De omgekeerde wereld, want waarom houden we het proces niet beter in de gaten om een voorval te voorkomen? Ontbreekt het aan tijd, kennis of de juiste middelen? Het heeft uiteraard impact op jouw organisatie, wil je dit allemaal zelf monitoren. Is dit wenselijk of kies je ervoor dit uit te besteden? Bij dat laatste kan INTER jouw organisatie helpen. Onze Customer Care afdeling is gespecialiseerd in het monitoren van processen en past Realtime Monitoring toe vanuit onze Solution Operation Center (SOC). Wat inhoudt dat ze de systemen en oplossingen van een afstand in de gaten houden om eventuele problemen al op voorhand te kunnen tackelen.

INTER heeft de kennis, de juiste middelen en de engineers om hèt verlengstuk van jouw organisatie te zijn. Zeg nou zelf, ongestoord je werk kunnen doen zonder langdurige storingen met alle gevolgen van dien, dat klinkt toch als muziek in de oren?

De twee specialisten
Marco en Martijn zijn de twee specialisten als het aankomt op Realtime Monitoring. Marco met zijn brede kennis in de Control Room wereld en Martijn als specialist op het Medische vlak. De twee werelden verschillen van elkaar, maar voor beide geldt dat het kritische ruimtes zijn waar een storing een grote impact heeft op de organisatie. De heren zetten zich dan ook in door middel van Realtime Monitoring toe te passen om dit te voorkomen. Deze werkzaamheden verrichten ze vanuit de nieuw opgezette Solution Operation Center (SOC) binnen INTER.

Maar er is meer...
Naast de naamswijziging, de ontwikkelingen op het gebied van serviceverlening en het groeiende team, is INTER tegenwoordig ook in het bezit van een 3D-printer. Deze wordt ingezet voor het maken van afdekklepjes en bevestigingen om kabels en apparatuur mooi weg te werken. Leveranciers bieden vaak verschillende opties aan, maar zijn niet altijd passend. Met de 3D-printer kunnen we nu altijd een passende oplossing bieden.

And last but not least... is er een nieuwe manager aan het hoofd van ons Customer Care team komen te staan. Vanaf heden heeft Robbin van Rooij deze rol op zich genomen. Hij zal als Customer Care Manager binnen INTER leidinggeven aan het team en graag met jouw organisatie in contact komen.

Laat INTER voor je zorgen
Service verlenen is verleden tijd, INTER ontzorgt. Wij maken processen beheersbaar en gaan op zoek naar trends om deze te doorbreken.

Kies je voor betrouwbaarheid, preventief handelen, duurzaamheid, remote ondersteuning en specialisme? Dan krijg je de volledige aandacht van ons Customer Care team dat 24/7 voor je klaarstaat werkt volgens de normeringen ISO9001, ISO14001, ISO 27001, VCA* en met liefde voor ons vak.

Meer weten of graag in contact komen met onze Customer Care afdeling? Gebruik dan onderstaande button of bel 026-319 69 50

Neem contact op met onze Customer Care afdeling 

Trends, tips & tricks
in onze nieuwsbrief

1 keer per 2 maanden in jouw mailbox:

  • Een review over een presentatie middel.
  • Praktische tips van ons technisch team.
  • Kijkje in de toekomst, wat je kunt verwachten.

INSPIREER MIJ!

Bericht van onze lezers:

Vorig jaar heb ik mij ingeschreven. Vaak zit er een tip bij die wij kunnen gebruiken of kunnen doorsturen naar een collega. Een aanrader voor personen met interesse voor technische ontwikkelingen.

Marleen
Projectmanager