NIEUWSBRIEF

CONTACT

Adres:
Ratio 1
 
6921 RW
 
Duiven
Tel:
026 319 69 69
Fax:
026 319 69 00
E-mail:
info@inter.nl

Inter Service Level Agreements

Tijdens het Control Room Event 2014 wordt naast alle noviteiten en innovatieve oplossingen uiteraard ook aandacht besteed aan aspecten zoals beheer en het operationeel houden van 'legacy-systemen'. Dit houdt niet alleen in dat nieuwe apparatuur geïntegreerd kan worden tot complete totaaloplossingen waarin ook bestaande systemen opgenomen kunnen worden. Na oplevering zijn er namelijk uitgebreide mogelijkheden om de diverse systemen te beheren en operationeel te houden. Hierbij verzekert u uzelf van de aangeschafte functionaliteiten. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.

Service en beheer zijn onderwerpen die het beste al voor- of tijdens aanschaf van een systeem besproken kunnen worden. Zo voorkomt u verrassingen en kunt u een Total Cost of Ownership (TCO) berekenen waarbij u gedurende de gewenste looptijd kunt rekenen op de gewenste functionaliteiten. Ons aanspreekpunt en specialist op dit gebied is onze SLA manager Roy van Diepen en hij is dan ook aanwezig tijdens het Control Room Event voor al uw vragen over de verschillende aspecten van beheer:

  • responstijden bij correctief onderhoud
  • periodiek uitvoeren van preventief onderhoud
  • reserve onderdelen
  • configuratie management
  • software updates en upgrades

Het door u gewenste dienstenniveau van deze services kunnen in een Inter Service Level Agreement worden vastgelegd. Zo heeft u de werking van uw systemen geborgd op het niveau dat u wenst en bepaalt u zelf in welke mate uw eigen organisatie hierbij ondersteund wordt door onze specialisten. Wilt u precies weten hoe die ondersteuning er uit ziet? Tijdens het Control Room Event laat Roy van Diepen u graag zien hoe onze processen zijn ingericht en kijkt u live mee met onze service-afdeling. zo ziet u onder andere:

  • Hoe een issue dat telefonisch gemeld is door onze helpdesk gelogd wordt
  • Hoe er automatisch een e-mailbevestiging van de ingediende melding verstuurd wordt
  • Hoe (na functieherstel) de bevindingen en werkzaamheden gerapporteerd worden
  • Hoe functieherstel in een e-mailbevestiging gemeld wordt

Wij helpen u graag verder!

Maikel Derksen
Business Team Manager
Bel: 026-3196969

Bekijk LinkedIn profiel

Wij helpen u graag verder!

Maikel Derksen
Business Team Manager
Bel: 026-3196969

Bekijk LinkedIn profiel Neem contact op met Maikel »